2. maj 2011

Fantastisk nyt site til alle os, som elsker at købe og sælge tøj online!


Modebazaar.dk har netop i dag åbnet et nyt site, hvor det er muligt, at købe og sælge tøj online. Du tænker sikkert at dette bare er endnu et af disse meget udbredte online køb og sælg sider, men nej, Modebazaar.dk tilbyder meget mere. Modebazaar.dk har nemlig det hele på ét site!

Modebazaar.dk har den funktion at den har en nyhedsvæg, hvis man opretter en profil på Modebazaar.dk, kan man tilfølge hinanden til sit netværk og hurtigt få et overblik over hinandens nyeste annoncer, siden sidste log-in. Du kan oprette en bruger på Modebazaar.dk ved at simpelt gå ind på deres forside og klikke på opret bruger oppe ved log-in'et i højre hjørne, det er både nemt og hurtigt!

Nyhedsvæggen er noget helt nyt, som ingen andre sites har noget lignende af. Du får hurtigt et overblik over udviklinger, artikler, blog post, nyheder fra modeverdenen, brandbeskrivelser og meget mere.

Det er nemt at finde rundt inde på sitet, man kan ved få klik både bytte, sælge og købe modetøj, men man kan meget mere end det. Man kan også læse blogs, nyheder, artikler, og som noget helt nyt - man kan læse om alverdens brands og designere.

Noget jeg syntes er ret fedt og interesant er, at Modebazaar.dk også har en ''fun facts box'', hvor du bla. kan se hvilke celebrity's der bruger de forskelige brands. Der er ingen andre som har denne ''fun facts box'' i hele verden.

Modebazaar.dk giver altså et helt nyt site hvor man samler alt det som modelskere hungrer efter. d
Designet er lækkert, der findes eklusive og inspirerende artikler, samt noget for enhver smag. 

Modebazaar.dk's søgemaskine fungerer også på en helt ny måde, det er verdens første intellegente søgemaskine. Hvis man leder efter en bestemt ting, som sitet ikke har, så kan du heller ikke søge efter det. Dette giver en let og overskuelig søgning, hvilket jeg selv er stor fan af.

Hvorfor jeg vælger at bruge Modebazaar.dk: Som mange andre 18-årige går jeg i gymnasiet og har egentlig ikke tid til at have et arbejde, jeg lever af SU og at købe tøj på udsalg eller fra second hand forretninger/online sites. Jeg stræber efter billige køb, hvor at jeg stadig får noget vildt lækkert og fedt for mine penge. Modebazaar.dk er en super fed løsning for alle som har det ligesom mig. Jeg syntes også at det er super let at søge efter hvad jeg specifikt kunne tænke mig på sitet. Jeg syntes også at det er fedt, at det er meget mere, end bare endnu en af de der online køb-sælg sider, du får meget mere med i pakken, både inspiration, kvalitet, underholdning og meget mere! Jeg kan kun anbefale det!

Som VIP kan man få forside visninger og toplaceringer i søgninger. Priserne for at være VIP er meget rimelige: VIP profil (1 md): 49 kr. 
VIP profil (3 mdr): 108 kr. dvs (36 kr/md)

Direct marketing via vægbeskeder er GRATIS for alle.

Så opret en bruger nu, kom i gang! Check det ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar